Friday on my mind

En hyfsad FREDAG må jag säga förutom rethostan och allt jävla snor. Sov ett tag efter jobbet vilket gjorde susen, blev lite piggare på att göra nåt allafall. Tog o stack iväg på bio, Im number four.
Hade dock redan sett den hemma men med dålig kvalitet. Tyckte filmen var riktigt bra, gillar sånna filmer, den hade både Sci-fi, action, drama, romance och mycket effekter, GILLA! Blev till och med några tårar där mot slutet, hehe!
Tycker ni helt klart ska se den på bio för att få ut mest av effekterna. Nu ligger jag hemma i sängen o kollar på Red Riding Hood och är lite förbannad (dont ask me why) men ska väl sova bort det snart. Men är så jävla goos o mys sugen så jag vet inte vad...

Lördag
förmiddag bär det av till stöde på mosters 50 års dag, blir nog skoj då min kusin Micke med familj, bosatta på gotland är där och hälsar på, träffas ju nästan aldrig så det ska blir roligt!^
Lördags kvällen oplanerad men min ny inflyttade granne, kusinen Johan Hansson skulle tydligen ha en mindre inflyttnings fest, men hur då fråga ja? Du har ju bara ett köks bord med fyra stolar, varken soffan med bord, musik anläggning osv...blir rätt tam fest det, haha! Vi får se vad som händer, skulle vart skönt med en helvit helg faktiskt. Det har ju inte skett sen kvinnor fick rösträtt i sverige typ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0