Men Ooooohhhhh

Blev hemma idag, alldeles för knäckt imorse av halsen och tvärtäppt i näsan. Trodde det skulle gå över fort men det blev tydligen bara värre, kroppen säger sitt med, orkar fan inte upp ur sängen och kl är 13.10....huaahh!
Sovit till och från, drömt skumma drömmar kan jag säga, vet inte om jag orkar gå in på detaljer men allt från hundar o katter till diska och krig, även en våt dröm hann jag med, awesome...

Värre blir det då snusen börjar tryta, och jag vill ha nåt gotta. När man var liten fick man alltid en chokladkaka och en kalle-anka tidning av mamma då man var hemma sjuk, nu får man ju FAN ingeting ju ;)
Ne måste nog ta o försöka ta mig upp och duscha o iväg och inhandla de behövda provianterna.

Får ta o vrida upp högtalarna i vardagsrummet på max o lira lite shyrra musik för att komma igång...


Peace out Dooogs








Kommentarer
Postat av: cärrå

Hua, inge kul å va sjuk. Särskilt inte när ingen tar hand om en. krya på dig! :)

2011-04-12 @ 15:55:00
URL: http://carramell.blogspot.com
Postat av: Ulfie

Så sant Carro, skulle haft nån faktiskt som stoppar om mig men..men får gört själv så gott det går =)

2011-04-12 @ 18:49:20
URL: http://rocketmanismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0