Suveränt



En helt suverän dag, fått ett perfekt humör och känsla inför ledigheten och påsken!
Var en rolig dag på jobbet för en gångs skulle, inget speciellt men det bara var det, kändes skönt att jobba men så klart ännu bättre när man fick stämpla ut 15.00! Hem och städade undan med disk osv, skönt, skulle dock behöva tvätta innan helgen, hinner kanske det imorn.
Var superduper mega laddad inför fotbolls träningen ikväll, why? Dont know men jag var det
allafall och det blev en kanon träning med, allt gick som det skulle, var hur kul som helst o glänsa =)
Sen sprang jag hem från träningen fort som fan och duscha sen "dubbeldejt" haha med Hanna1, lars och Hanna2, neej men tog en kaffe o vanilj längd med dom uppe hos lars! Skoja o stoja som vanligt när man är bland dom.... Ha ha ha
Avslutar kvällen med att se Barcelona förlora mot Real Madrid, HATAR båda lagen så jag bryr mig egentligen inte men kul o se ändå ;p
Pigg som en lärka efter mycket kaffe, så blir nog uppe sent fast upp 5 igen imornbitti, huah.

Imorgon blir det jobb till 14.30, hoppas på fint väder så blir det en svänt på stan direkt efter och inhandlar lite dricka och kollar såklart om man kan hitta nåt SEXY att ha på sig, haha!
Sen blir det såklart ett löp pass som får avsluta torsdagen och invänta fredagen där inget än är bestämt vad vi ska hitta på, brukar ju vanligtvis sitta på en is med fotbolls laget och "fiska" och kanske ta nån "enstaka" öl men finns ju ingen is kvar så vi får hitta på något annat, mitt förslag var grillning och brännboll på norraberget eller annan plats men fick inte så mycket respons där =(
Ja ja får se vad som händer allafall...

Önskar er alla en glad och trevlig påskhelg, ha det så bra!

Kramar


lägger in en av Poets finnare låtar som jag nu ska somna till, nighty nighty!






Kommentarer
Postat av: Majen

Dåligt med action här nu....

besviken.

2011-05-06 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0