Tråkigt men ett måste!

Tisdags kvällen verkar bli en tråk kväll, ut o springa av sig först sen blir det städa för hela slanten, har även tvätt tid så det blir till o göra nytta ikväll fast man helst velat suttit o kollat rulle med nåt gott och sen bara slockna av...för att det ska gå snabbare till en ny arbets dag, pust =)

Hade hellret varit i klingsta hos syster barnen som båda är hemma o sjuka :(  , saknar min Cassandra o min Charlie, var länge sen jag träffa dem nu! Fick höra av syster att Cassandra hade gjort mackor med kaviar på idag, där hon hade skrivit mitt namn!





Puss påre

Kommentarer
Postat av: karracoke

Tiiihi men gud vad sött :D

2011-04-13 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0