Rising from the dead?

Back, Im back, har inte varit på semester, har inte varit död, datorn är pannkaka bara, men får en ny inom kort allafall. Sitter nu hos mig granne Lars som är ute med Hojjen så jag tar hand om hans tvätt, haha och lånar därför hans dator så länge.

Varit utan dator över veckan nu, man blir fan handikappad känner jag men det är ändå påsätt och vis skönt, man får så mycket annat gjort istället!

Liten uppdate, liten för det händer inte så mycket i mitt liv som vanligt!

Fick erbjudande på jobbet att klättra några steg till att börja som inköpare på kontoret men jag känner inte att jag har det rätt intresset för det så jag avböjde, visst det kan ha vart skoj men jag är mer en sån som vill röra på mig och arbeta med kroppen, sitta vid ett skrivbord, dator och telefon är liksom inte min >Grej< liksom. Men kul att man fick erbjudandet allafall.

Fotbollen har börjat flyta på, känner mig i jävligt bra form nu men så kommer en jävla förkylning och förstör serie premiären för mig...Jävla skit. Grabbarna borde dock vinna utan mig idag för nån seriöst bra gäng är inte Holm, aldrig varit heller så inge probs! Men borde vara tebax till veckan igen men jag brukar tappa en hel del på min "colds" så blir till o pressa lite då.

som sagt, inte mycket som hänt, inge skvaller eller nåt sånt!

Ikväll allafall ska vi gå ut ett gäng, Hanna1, Hanna2, Malin, Carro, kanske Lars, kanske Crille även Erika skulle titta förbi hos Hanna1!
Kommer vilket som säkert bli en kul kväll, vin, sol, musik, skratt, stoj och skoj och få inkassera en kram på Oscars bossen Maja
, får se hur länge man håller sig pigg med tanke på förkylningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0